Hakkımızda

Ukrayna havacılık ve uzay mühendisliği geliştirilmesi alanında yetenekli uzman doçentler profesörler ve bilim adamları ile eğitimde dünyanın ender ülkelerinden biridir.

Harkov havacılık üniversitesi 1930 yılında kurulmuştur. Geçmişi uçak mühendisliği ve bilimin gelişmesi bağlıdır. Harkov Havacılık Üniversitesi geri çekilebilir iniş takımı ve birçok tasarım projeleri tamamlanıp üretime katkıda bulunmuştur. Profesör Ljuklka Tarafından Geliştirilen Turbojet motoru Avrupada İlk Yüksek hızla giden uçaklarda kullanılan uçak motoru haline gelmiştir. Profesör Neman Gözetiminde geliştirilen Uçak tesistelerinde Havaalanı Planı Yolcu İlerlemesi ve Checking Sisteminin Kurucusudur ve Sistem Dünyadaki Havaalanlarında Kullanılmaktadır. Üniversitede 9500 öğrenci bulunmaktadır. Ukrayna Havacılık Sektörünün Yüzde 80ini Harkov Havacıılık Üniversitemizden Mezun olanlar Görev almaktadır.

Üniversitemizde 500 yabancı öğrenci bulunmaktadır. Başlıca Türkiye, Amerika, Almanya, Çin, Güney Afrika, Rusya, Polonya’dan Öğrencilerimiz Bulunmaktadır. Harkov Havacılık Üniversitesi Başta Amerika, Japonya, Fransa, Meksika, Çin Şirketleri ile yürütülen bazı programlarda co-takipçiliği yapmaktadır. Harkov Havacılık Üniversitesi ” Alfa Uluslar arası Uzay İsyasyonu Oluşturma Programında Yer Almaktadır. Üniversitemiz Harkov Şehrinin ayır bir bölgesini kapsayan yakşalık 250.000 metrekare üzerinde kuruludur. Üniversitemizin 8 Akademik Binası ve Araştırma Enstitüsü ve Arge Merkezi, Laboratuarları, Kütüphabesi vardır. Harkov Havacılık Üniversitesi Kampüsünde Spor Kompleksleri Olimpik Yüzme Havucu, Acil Tıbbi Yardım Kliniği, Bankalar, Koşu alanları, Yemekhanesi, Kafeleri bulunmaktadır.

Sağladığımız hizmetler Sunduklarımız… Eurostar yurtdışı eğitim danışmanlığı olarak yurtdışında eğitim almaya karar verenlere araştırma yaparak destek oluyoruz. Eğitim hayatımız boyunca deneyimli ve güvenilir ekibimiz, öğrenci ve aile memnuniyeti odaklı hizmet vermektedir. En iyi yurtdışı eğitim danışmanlığı hizmetini doğru adreste alırsınız. Yurt içinde verdiğimiz hizmetler Size en uygun ülke, şehir ve üniversiteyi belirlemenizi sağlıyoruz. Doğru üniversiteyi, bölümü ve ülkeyi seçebilmeniz için kaliteli danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Güvenilir ve deneyimli ekibimiz, öğrencileri en iyi şekilde yönlendirir ve hedeflerine kolayca ulaşabilmeleri için onlara en uygun seçenekleri sunar. Okul kayıt işlemlerinizi gerçekleştiriyoruz. Bir üniversite seçtiniz. Kayıt zamanı geldiyse, ön kayıt sürecini tamamlamak ve süreci başlatmak için gerekli evrakların hazırlanması gibi hizmetleri sizin adınıza gerçekleştireceğiz. Vize danışmanlığı hizmeti veriyoruz. Danışmanlarımız vize konularında uzmandır ve vize danışmanlığı hizmeti vermektedir. Vize alma, evrak düzenleme, eksikliklerin giderilmesi ve vize randevularının alınması konularında hizmet vermekteyiz. Ekonomik uçak biletleri organize ediyoruz. En uygun ve cazip fiyatlarla ucuz uçak bileti bularak öğrencilere destek oluyoruz. Tercih ettiğiniz ülkenin merkezine yakın bir havaalanı bularak uçak bileti arıyoruz. Yurtdışında verdiğimiz hizmetler Bosna Hersek, Bulgaristan, Romanya, Çek Cumhuriyeti, Gürcistan, Beyaz Rusya, Azerbaycan, Kosova, Ukrayna ve Moldova’da bir çok farklı ülkedeki üniversitelere yurt dışında da olsanız hizmet veriyoruz. Bu ülkelerde kaliteli öğrenci yaşamı için istisnai hizmetler sunuyoruz. Havaalanı karşılama ve transfer hizmetleri ayarlıyoruz. Şirketimiz tarafından görevlendirilen personel rehberlik hizmeti vermekte, gideceğiniz ülkenin havalimanında sizi karşılamakta ve konaklamanıza ulaşmanız için gerekli transferlerde size yardımcı olmaktadır. Seçtiğiniz okul ve yurda yerleşebilmeniz için gerekli hizmetleri size sağlıyoruz. Sizin için sağlık sigortası ayarlıyoruz. Yurtdışında tıbbi bakım pahalı olabilir. Bu nedenle, yaralanmamanız için seçtiğiniz ülkede geçerli sağlık sigortası yaptırmanız konusunda size destek oluyoruz.

Messenger, Instagram ya da WhatsApp üzerinden iletişime geçmek için hemen tıkla! Messenger ile iletişime geçmek için hemen tıkla, konuş! Instagram ile iletişime geçmek için hemen tıkla, konuş! WhatsApp ile iletişime geçmek için hemen tıkla, konuş!